vasárnap, május 11, 2014

várom a levelet...

... na nem a Pa-Dö-Dő félét, hanem azt, amelyikben a sárga csekket szokták küldeni a fényképész hajlammal megáldott rendőrbácsik... ugyanis a hétvégén konferencián voltunk, én vittem a társaságot Szöszikével, és hát be kell vallanom, hogy időnként el is bizonytalanodtam, melyik úton hánnyal lehet menni, mert hol meglepően jó volt az út (annak ellenére, hogy nem autópálya volt), hol pedig meglepően rossz, hullámvasút jelleggel (kis amplitúdójú, de nagy frekvenciájú hullámokkal - mondtam, hogy vizsgára kellene készülgessek... ;) ), illetve településen belül is olyan nehéz néha azt az 50-et tartani... pedig igyekeztem...
... és még egy hibát biztos elkövettem, mert visszafele kb. 60 km-rel az érkezési cél előtt megálltam tankolni pár liter benzint, biztos, ami biztos, mert egyik fóbiám, hogy üzemanyag nélkül maradok... megálláskor gondosan lekapcsoltam a lámpát is, amit utána elfelejtettem visszakapcsolni és már csak végcél környékén vettem észre (pont azért, mert még világos nappal volt), hogy lámpa nélkül közlekedek. Nem emlékszem, hogy városon kívül láttam volna rendőrautót, de amilyen jól tudják álcázni magukat, én azon sem csodálkoznék, ha ezek ellenére azért Szöszikét megjegyeztek volna maguknak...

... ennyi izgalom csak azért, mert egyszer csak elegem lett a tömegközlekedésből... de azért már nem adnám vissza Szöszikét... :)

Nincsenek megjegyzések: