szombat, május 03, 2014

a fodrásznál...

... ma végre eljutottam fodrászhoz is (kb 3 hónap után először), életemben még ennyi ideig nem vágták, szárították és fésülték a hajamat... ennek ellenére anyum, amikor meglátta a Skype-on, nem igazán volt megelégedve az eredménnyel, mert szerinte "olyan freskóra való lett a fejem", egyáltalán nem látszik, hogy levágattam és senkinek ne mondjam, hogy fodrásznál voltam és ezért pénzt adtam ki, valamint hogy legalább egy kis hullámot tetethettem volna bele (amikor épp, hogy egyenesre szárította a lány a hajamat, mert itt-ott van benne némi kanyarulat...)...

... hát ezek a bókok születtek így hirtelen...

... na de úgyis már várom, hogy még életemben a Mennyországba kerüljek és a kritika alapján ezt még akár freskón is megörökítheti valaki... :)

Nincsenek megjegyzések: