hétfő, szeptember 30, 2013

nyomás...

... már épp belenyugodtam, hogy nem küldök semmit a világkongresszusra, mert kifutottam a szeptember 27.-i határidőből (neki sem fogtam bármit is összeállítani rá, csak időnként felírtam a lista tetejére, hogy nem is lenne olyan nagyon rossz vagy ezt, vagy azt megnézegetni)...

... erre most elhalasztották október 11-re a határidőt... hát hol itt az igazság...? Pont akkorra kell megírjak egy fél review cikket, valamint épp túl leszek egy aprócska beavatkozáson, ami azért pár napra párnák közé kényszerít (elég szomorú dolog, hogy nem azért kezdem várni, hogy végre túl legyek rajta, hanem hogy végre kialudhassam magam és ne kelljen egy hétig dolgozni menni - ez már a burn out szindróma lenne...? )

... így most megint lelkiismeret furdalásom kezd lenni, hogy kihagyom ezt a lehetőséget (nem a szereplés hiánya, hanem a pályázat miatt, ami miatt ma este még hivatalos blogot is kell írjak, mert szeptember is hipp-hopp végetért... hüp hüp és oáááá)...

Valamikor majd lesz vidám bejegyzés is, csak most épp sötétebbnek látom a jövőmet, mint valaha. Hamarosan újabb 400-600 darab eddig más kollégák által gondozott beteget kapok az eddigi párszáz mellé: az első kört egy babázó kollégától kaptam, most egy másik Hidegországba távozik a jobb élet reményében, és egy újabb kolléga is bejelentette, hogy tovább bővül a család...

Én pedig már csak aludni akarok...

1 megjegyzés:

Odrayy írta...

Hát Rád férne egy kis pihi, én azon csodálkozom, hogy bírod ezt energiával!? Pusz