kedd, december 13, 2011

dupla kinyiff

... ma másodszor is kinyiffantottam az első színes képernyős telefonomat - legutóbb még Firenzében nyomtam oda másfél liter ásványvízzel és néhány konzervvel az aszfalthoz, ma simán csak reptettem a táskából pár métert az orvosi szoba kemény padlóján...
... tényleg ideje hazamenni, mert lassan kezdek ön- és közveszélyes lenni...
... a kütyüim mindenesetre kezdhetik a rettegést... remélem hazaérek, mielőtt az embereket kezdeném bántani...:)

... bár, ha jobban belegondolok, már ezt a bántást is elkezdtem... (utólag is ezer bocs, és boldog szülinapot!)

5 megjegyzés:

Hannah írta...

Már csak 9 nap kedves barátnőm és itthon leszel a család meleg fészkében.
Hú.... Tényleg már csak 9 nap és itt a Karácsony?

Odrayy írta...

mikor is indulsz haza?
Kitartás! Már én is számolom a napokat.

Cserebogi írta...

@Hannah: 24.-én éjjel 00.01 perccel számol az órám... de tényleg nagyon közeleg a Karácsony. :) még nem sikerült karácsonyi hangulatba kerülnöm, de majd az otthoni nagytakarítás és sütés-főzés közben, miközben a konyhában szól a rádió... :)

@Odrayy: szombaton indulok haza ügyelet után. :) Most épp bevásárlási lázban égek, remélem a nagyját sikerül itt megvásárolni az ajándékoknak, az apraja ráér otthon is. :)

Hannah írta...

Akkor ma van a nagy nap. Gondolom csigalassúsággal telnek az órák. Jó utat és várom majd, hogy jelentkezz.

Cserebogi írta...

szerencsésen hazaértem, sok sok alvással és evéssel indítottam, amint kialakul az itthoni program, jelentkezem. :)