vasárnap, március 20, 2011

...édes otthon...



... még pár napig, aztán még egy 10 perces búcsúelőadás szombaton (bár nagyon le tudtam volna mondani róla, de főnöki utasítás volt jelenlétemmel emelni a színvonalat - ez utóbbit csak én biggyesztettem ide, ő csak az utasításig jutott....:) ), pár áttakarított nap és foghatok neki megpakolni szüleimtől talizmánként kapott vadonatúj icke-picke bőröndömet és 80 literes hátizsákomat és aztán "Isten hozzád kapufélfa, indulok a csatába" (szerk. megj. idézet a János Vitéz népdaljátékból).
... és hiszitek vagy sem, sikerült önmagamat is meglepnem ezen a hétvégén, ugyanis a tizenórás vonatutat végig dolgoztam Albinón, hónapok óta halogatott, 4-5 órás koncentrálást igénylő feladatot oldottam meg végre, a hétvégi előadásomat is csinosítgattam, és azóta itthon is nyakra-főre pipálom ki a feladataimat...

... nem tudom, miféle csodálatos varázslat szállt reám, de remélem még marad egy darabig... :)

3 megjegyzés:

Betond írta...

Biztos az Édes miatt. Miért nem viszed magaddal?

Cserebogi írta...

... a hordozható része már régóta velem van... de az igazán fontos dolgokat gyökerek rögzítik, ezért kell nekem rendszeresen visszatérnem, amikor érzem, hogy megtorpan a lendület, mert elfogyott az üzemanyag, amit itthonról viszek magammal...

Névtelen írta...

Áh, értem, mi mindig hozunk magunkkal túrórudit és mákot.