kedd, február 08, 2011

azt hiszem...

... megártott ez a pár intenzív nap Albinó társaságában, mert már hangosan több hangszínben Májkell Dzsekszon számokat énekelek időnként és nekifogtam kommentálni - a saját blogomat. Pedig a kommentálás nem nagyon megy nekem, ergo kerülöm is, amikor csak lehet... ettől persze úgy tűnhet, hogy csak a saját gondolataimmal vagyok elfoglalva, a tiéteket nem is olvasgatom, pedig ez cseppet sem így van, van nekem szép listám a G. Reader-en, csak épp a kommentálós részénél torpan meg mindig a nagy lendület...
... és mivel ma a lassan 80 oldalt számláló förmedvényes cirkálmányomat kivéve minden egyébbel foglalatoskodtam, ezért mostmár a lelkiismeret a jó útra igyekszik visszaterelgetni és nem is enged újbekezdést indítani... jövő héttől úgyis vége a nagy nyugalomnak, visszakerülök a bázisra, és akkor az energiáimat megint a bosszankodás fogja lekötni a tudomány(kodás) helyett....

Nincsenek megjegyzések: