szerda, szeptember 29, 2010

... és a szerencsés nyertes...

... nem más, mint... (dobpergés, konfetti megsatöbbi): Firenze. :)

... úgyhogy már csak meg kell pályázzam és eredményhirdetés után remélhetőleg foghatok neki olaszul tanulni... abba, hogy mi lesz, ha mégsem, egyelőre nem akarok belegondolni - "ej, ráérünk arra még"... és egyébként is pozitív energiák, hozzáállás, stb stb, most csak úgy vonzzzzzani akarom magamhoz a jó dolgokat (ez az utóbbi időben egész jól sikerült is egyébként, szóval jó úton haladok, bármerre is kacsázzak időnként).
... ha térképen ábrázolnám eddigi pályafutásom színtereit, előbb vagy utóbb valószínűleg rájönnék, hogy a Dél-Afrikai köztársaság lesz a végállomás (a Déli Sarkra nem megyek, mert ott már túl hideg van az én lelki világomnak), ilyen irányba mutatnak a vektoraim... visszahajlítani a vektort eddig még nem sikerült, meglátjuk, mit hoz a jövő, Afrikát, vagy marad a jó öreg európai kontinens... :D


(ezt Sopronban fényképeztem, nem gondoltam, hogy ennyire aktuális lesz pár napon belül :) )

2 megjegyzés:

Hannah írta...

Nahát, pont erre nem számitottam, de gondolhattam volna, hogy a kihivások közül is pont a leg-leget választod.
Sok szerencsét hozzá!

Cserebogi írta...

Köszi szépen, remélem jónak bizonyul majd a döntésem... már csak a pályázat kell sikeres legyen, és akkor tavasszal már az olaszokkal kapcsolatos vidám élményeimről írogathatok... :)