péntek, szeptember 27, 2024

napi jó 21. nap (2024)

Kezd kialakulni az a szokásom, hogy amikor Babó elalszik, végiggondolom a napomat és mobilról pötyögöm le az épp aktuális napi jó bejegyzést. 😊

Ma épp nem így van, kiszöktem mellőle, mert vannak feladatok, amiket számítógépen még be kell fejeznem. A blogbejegyzés még belefér közéjük, ha Babó is úgy akarja és nem riad fel másodszor... Ma kicsit szétszórt voltam, szabad napot vett ki R., Babó apukája és ez annyira bekavarta a kialakulófélben levő rendszeremet, hogy egész konkrétan megfeledkeztem Babó uzsonnájáról és egy pelenkázás is kimaradt... 🙈

A napi jóként a délutáni hármasban piknikezést említeném a kertben a lépcsőházunk mögött. Ez volt Babó első közvetlen találkozása a fűvel borított talajjal, egész idő alatt gyomlált és a kitépett fűszálakat nézegette (és gyanús, hogy egyet meg is evett...). Nagyon aranyos volt. 😊 Most, hogy vége a nagy melegeknek, kicsit többet kellene kicipelni a szabadba. Hosszú percekig képes bámulni a konyhaablakon keresztül a faleveleket is, így gondolom azt is élvezné. Egy kis természet csodálás nekem is jót tenne, rég volt már, hogy időt szakítottam egy fa vagy virág szemlélésére.

Nincsenek megjegyzések: