kedd, január 26, 2021

napi jó - 151. nap

Ma megkaptam az oltás második részét is, egyelőre minden rendben, utána még tornásztam is fél órát, igaz, hogy nem vállövre fókuszálva (onnan már minden izomcsoportom évtizedekkel ezelőtt nyaralni ment), és nem az oltás miatt dolgoztam még kicsit este lassított felvételként, hanem simán csak az álmosság miatt. :) Miközben beadta a kolléga az oltást, beszélgettünk, most találkoztunk élőben személyesen, bár telefonon már néhányszor konzultáltunk és emlékeztünk egymás nevére. Annyira elvonódott a figyelmem, és olyan profin adta, hogy észre sem vettem a szúrást. :) Én nem bánnám, ha ez az állapot így is maradna, de az is világos, hogy a második után megfázásszerű tünetek, hidegrázás, hőemelkedés, ízületi fájdalom is belefér a következő 24-48 órában, ahogy a vizsgálatok során is látható volt - és a szakmai portálokon is olvasható. A Paracetamol és Algopyrin be van készítve.

Éppen ezért holnapra csak lazítást tervezek, spontán ébredést, esetleg egy rövid kis Teams-es megbeszélést, de ezt leszámítva egy valódi szabadnapot. :) 

Ha már történetesen épp szabadságon vagyok... ;)


Nincsenek megjegyzések: