csütörtök, augusztus 27, 2020

napi jó- 97. nap

 Ma már az új lakásban takaríthattam É. segítségével, akinek mélységesen hálás vagyok, mert az összes ablakot megtisztította, amit én pölö nagyon utálok. :) Én viszont a lakás legszimpatikusabb részét, a konyhát sikáltam tisztára és bár gyanítom, hogy nem fogom egyik mesterszakács karrierjét sem fenyegetni, de annyira hangulatos helység, hogy biztos vagyok benne, hogy sok szép pillanatot fogok még ott átélni. :)

A takarítás közben egyszercsak elkezdett zizegni az órám, hogy megtettem a napi kb 9000 lépést. A bősz sikálásomat értelmezte gyaloglásként... 

Miután hazavittem É.-t, még nekivágtam a napi futásnak, és bár a vége már lámpafény mellett történt, és a nagyon nem kedvelt intervallum edzés volt soron, de azért meglepetésemre 7 km lett a futás vége és megjavítottam az 5 km-es egyéni legjobbamat. ;)

Nincsenek megjegyzések: