csütörtök, április 06, 2017

hát itt a legújabb kütyüm :)


A márkát láthatjátok. A mai 170 km-en egyelőre szívemnek tetszően futott és még egyetlen hibaüzenetet sem jelzett. :D remélem nem túl nagy elvárás ez tőle még kb 5-7 évig...

Az a számomra teljességgel hihetetlen helyzet állt elő, hogy néhány napig egyszerre két autó boldog tulajdonosa lehetek, soha nem gondoltam, hogy így fogom halmozni a vagyont (ma láttam, hogy vagyonszerzési adót is kellett fizessek a forgalomba helyezéskor - ki gondolta, hogy ilyen is létezik, még szerencse, hogy mások intézték helyettem a papírmunkát, nekem csak az pénzutalásokat kellett.... :) )

Szombaton ez az állapot is visszatér az egyautós normál kerékvágásba...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

.....na neeeeeeeeeeeeee.............:-)

Cserebogi írta...

de bizony. az igényeimnek tökéletesen megfelel. van az a pénz, amit még hajlandó vagyok kiadni autóért és van, amit már nem. :)