hétfő, június 29, 2015

... és folytattam...

... egészen mostanig, mert délben érkezett egy email, hogy az általam összerakott kérdéssorokban túl kevés a megtévesztő, helytelen válasz és így túl könnyű dolga lesz a diákoknak a vizsgán... meglepően nehéz dolog értelmesnek tűnő, csak kicsit gyanús, helytelen válaszokat írni és utána meg is indokolni 1-2 mondatban a diáknak, hogy miért tévedett, amikor ezt választotta... ráment az egész estém, 6:30-tól 22:30-ig... 8 kérdés, igaz angolul és már megint nagyon elszomorít, hogy miért nem megy nekem folyékonyabban az angol, pedig mennyi energiát meg lehetne ezzel spórolni ... lehet, hogy tényleg be kellene vezetnem az angol nyelvű filmnézést, kár, hogy mire eljutok a mozizásig, már mind a 3 agysejtem nyugovóra tér és csak a nagyon egyszerű filmeket képes még valamennyire követni... pl. a tegnap időnként a Gru-nál is elvesztettem a fonalat, igaz, párhuzamosan kérelmeket írtam... így talán annyira nem is csoda... :)
... na de megkönnyebbülésemre most megint az Európai Unió nyugati részén a labda és legyen szíves maradjon is már ott...
.... a holnapi záróírások pedig már hajnalra maradnak, hogy még éjfél előtt aludjak valamicskét ránc-prevenció (vagy inkább csak ép-ész megőrzés?) céljából... ;)

Nincsenek megjegyzések: