szerda, március 11, 2015

még szerencse...

... hogy ma ügyelet után voltam, így már délután 2-kor elszabadultam az anyahajóról és hazarohanhattam csomagolni a konferenciára. Persze megint 5 perccel a vonatindulás előtt sikerült kiérni az állomásra, de hála az interneten vásárolható jegyeknek, majdhogynem könnyed eleganciával és hűvös közönnyel sikerült felszállnom a vonatra... ... még gondolkozom, hogy mi maradhatott otthon (bár már nagyjából úgyis hiába ...), legutóbbi két utam során először a mobiltöltőm, majd az útra előkészített teám és a kedvenc parfümöm (amit kb. 7 éve használok) maradt otthon. ... a ma délelőttre tervezett fodrászati beavatkozás persze nem meglepő módon ugrott (direkt olyan helyre járok, ahova nem kell bejelentkezni előre és este 8-ig dolgoznak, cserébe mindig más vágja a hajamat), ezt úgy 12 körül konstatáltam szomorúan, ezért kénytelen leszek ismét az elbűvölő személyiségemmel és nem a frissen vágott frizurámmal hódítani... ;)

Nincsenek megjegyzések: