szombat, augusztus 30, 2014

jóga indikáció

... tegnap reggel megbeszélés után haza kellett menjek, mert otthon felejtettem a pecsétemet (idén már másodszor, korábban ha jól emlékszem, soha), és a szakrendeléshez feltétlenül szükséges volt. Ezt követően délután vettem észre, hogy az egyik fülbevalóm hiányzik a fülemből, meg voltam győződve róla, hogy valahol napközben elveszíthettem és szomorúan elbúcsúztam tőle (ezen a héten már eltörött az egyik kristály egy másik fülbevalómban, amikor leejtettem, ezért megcsappanóban a fülbevalóállományom)...
... ma reggel ügyelet után, amikor hazaértem, végül megtaláltam a másik fülbevalót a fürdőszoba polcon, tehát konkrétan csak egyet tettem be tegnap reggel indulás előtt (ilyen viszont még soha nem fordult elő), és amikor ránéztem a mobilomra, rájöttem, hogy a kórházban ügyelet végén egy dolgot elfelejtettem hazajövetel előtt elvégezni, amit tegnap megígértettek velem - kivenni egy vérmintát a termosztátból, lefugálni és visszatenni 4 C fokra... ezért délben mehettem vissza még egyszer, hogy megtartsam az ígéretemet (és ne kelljen kidobni hétfőn a kukába a drága speciális csöveket)...

... ideje megkeresni a kezdő jóga videót a külső merevlemezemen és reggelente fél órával korábban felkelve összerendezni a szétkuszálódott huzalokat a fejemben...

Ja és képzeljétek, ma ügyelet után még elrohantam spinningre is (mert hát ugyebár 12 nap alatt 9x kellene mennem), erre 10 perc után meghalt a hangfal vagy erősítő, vagy mindkettő és hazaküldtek, mert így nem tudta megtartani az edzést a lány. Cserébe kaptunk egy ingyen alkalomra feljogosító cetlit... csak tudnám, időben mikor tudom beszuszakolni... :)

Hát így jártam mostanában...

Nincsenek megjegyzések: