szombat, január 18, 2014

orrszelelés helyzetjelentés :)

... még mindig életben vagyok, és az egyik oldal már rendesen szelel, hála a rengeteg mézes-citromos teának, C-vitaminnak, antibigyónak és nem utolsó sorban a fejem gyakori gőzölésének, aminek hála az éjszakákat szabad felső légutakkal tudtam végigaludni (napközben persze visszatér még mindig a taknyolás-orrfújás-dohányosokat megszégyenítő kutykorékoló köhögés - lehet benne azért némi munkahelyi komponens is, de nemcsak... :) ). Persze ezeket a napokat is végigdolgoztam, aranyos volt, ahogy a betegeim aggódva kérdezgették a maszk fölötti arcterületemet fürkészve, hogy vagyok és jobbulást kívántak. :) ... szóval úgy néz ki, a végső győzelem mégiscsak az enyém lesz. Bárcsak a kartonhegyemmel folytatott küzdelemben ilyen jól állnék, de ott azt hiszem, közeleg a végső vereség, összeomlik az ingatag rendszer... ... már csak azt kell kitaláljam, hogyan NE szóljon az egész 2014-es évem csak a munkáról (bár ha végül összeomlik a rendszer, úgyis keresgélhetek más munkát - már van is pár ötletem, ma este például egy könyvesüzletben szeretnék árufeltöltő lenni)...

3 megjegyzés:

Unknown írta...

:) én meg orvos szeretnék lenni...,de már csak a következő életemben

Cserebogi írta...

:) én is jobban örülnék, ha a következő életemben lennék csak orvos... ;)

Persze, ha őszinte akarok lenni, vannak olyan pillanatok, amik igazán szépek és felemelő érzés, amikor tudok segíteni - csak ne lenne az a maradék napi 10-12 óra, ami ezeket a pillanatokat körbeveszi... :)

Unknown írta...

:)tetszik