hétfő, február 18, 2013

mondatelemzés... :)

... ma sikerült a saját bőrömön kipróbálni milyen az, amikor valaki vizet prédikál és bort iszik. Miután megittam az utolsó csepp ásványvizet, ami itthon volt, és még mindig csak fél liter bevitt folyadéknál jártam, gondoltam iszom egy kis bort, amit tegnap kaptam ajándékba barátaimtól, biztos nem túl erős és egyébként is bírom én az alkoholt (vagy legalábbis úgy emlékszem) és hát a szőlőlé is már csak folyadék lényegében (a hivatalos elmélet persze nem így szól... ;) ). Fél bögre után már kíváncsi lettem, hogy vajon a főnököm hogyan értelmez egy, a volt főnöktől kapott emailt (amit már a borivás előtt sem értettem), így hát írtam neki egy levelet, és csak amikor már elküldtem, akkor vettem észre, hogy rossz helyre írtam a kísérőszöveget és lehet, hogy nem lesz kedve végigolvasni az egészet, ameddig eljut a kérdésemig... 

... ezután gyorsan ittam egy kávét, hogy ha esetleg telefonon keresne a válasszal, ne legyen gyanús a viselkedésem, és azóta már csak tejet és teát merek inni, mert úgy látszik, hogy még az itthoni munka sem egyeztethető össze a vízkőmentes szőlőalapú folyadékbevitellel.

Nincsenek megjegyzések: