szerda, június 13, 2012

(de még mekkora) nagy utazás...

.. tegnap egy ultrabook vásárlás helyett (egy kattintás választott csak el) végülis beértem egy könyv vásárlásával is az Amazon-ról... ma meg is kaptam a visszajelzést, elindult a könyv Amerikából, várható érkezési ideje 2012. augusztus 14. Az rendben, hogy nem választottam gyorsfutárt és ezért nem 3 nap alatt fog ideérni, de hogy milyen útvonalon hozzák, és legfőképp mivel, hogy egy vékonyka is könyv 2 hónapot utazik Magyarországra, arra fölöttébb kíváncsi lettem...

... a kaland indul, időnként közvetítek a helyszínekről (amennyiben az orromra kötik). :)

3 megjegyzés:

Betond írta...

mi is két hónapja várunk egyet, szerintem biciklis futár hozza, s most még úszik

Tasnadi Zsolt írta...

nem volt meg elektronikus formaban? a kindle orvendett volna neki :D

Cserebogi írta...

vannak könyvek, amiket jobban szeretek kézbevenni és lapozgatni - ez egy ilyen könyv lesz. :)

Ez amúgy nálam általában a szakkönyvekre vonatkozik. A szépirodalom nagyon jól mutat a kindle-emen. :) a kéthasábos cikkek és könyvek viszont az őrületbe kergetnek.