szombat, május 05, 2012

jobb későn...

... mint soha. :)
Amióta eléggé magamra maradtam a cikkírásban, elkezdtem cikkeket olvasni arról, hogy hogyan is írjunk cikkeket. Ezt mondjuk már pár éve is megtehettem volna, lehet, hogy másképp alakult volna az életem... mondjuk pár fehér hajszállal kevesebb a saját és szüleim fején, minusz négy szarkaláb, és kicsivel több napsütéses óra az életemben, ami ugyebár a csontritkulás későbbi kialakulásának kockázatát csökkentette volna...;) Persze az is hozzátartozik, hogy eddig, ha elakadtam, rohanhattam a főnökömhöz, mert 15 perc múlva jött az útbaigazítás (plussz két újabb feladvány :) )...

Ha esetleg valaki nekiveselkedne, vagy úgy érzi, még van, mint tanulnia ebben a témában, én itt találtam hasznos dolgokat (egy sokat publikáló holland ifjú titán küldte a linket, úgyhogy lehet benne valami :) ).

Nincsenek megjegyzések: