vasárnap, január 08, 2012

fáradtabban

... megyek neki az új hétnek, mint ahogy belevágtam a hétvégébe, na de nagy reményeket fűzök a hajnali zumbákhoz (amik a hétvégi nagy grafikonolásba nem fértek bele) és a reggeli kávékhoz. :) Szoknyát nem fogadok az új hétre, helyette legyen mondjuk nem-farmer-nadrág nem-síkabáttal. És mondjuk szempillaspirál (bár ezt még nagyon fogom bánni, mert mindig megfájdul tőle a fejem). Más célkitűzés most nem jut eszembe, álmos vagyok és kissé lehangolt, hogy máris itt az új hét.

Ma megittam életem első Hell-jét, szőlő ízesítéssel, egész finom volt.:) Nem tesz idegessé és álmossá, mint a PirosBika, de az is lehet, hogy csak az olasz főnökömmel folytatott félórás megbeszélés nyomta el ezt a hatását.

Holnaptól pedig Albinó ismét társam lesz a buszozásban és az osztályon, hogy amikor véletlenül nagy a csend, hipp-hopp le tudjak futtatni pár statisztikát... mennyivel jobb lett volna, ha hajdanán csak azt vallom be a profnak, hogy a szorzótáblára még valamelyest emlékszem, ahelyett, hogy elárulom, hogy hallottam már hírét az SPSS-nek 6 évnyi egyetemi bóklászásaim közepett...

3 megjegyzés:

Odrayy írta...

azt hiszem lassan nekem is kell fogadalmakat tenni, mert 2 hét után nem esett jól a munkakezdés :-(

Cserebogi írta...

szerintem neked nem fogadalmakat kell tenni, hanem listákat gyártani és szorgalmasan kipipálgatni a pocaklakó kiköltözéséig. :) szorítok a tesztekhez. :)

Odrayy írta...

elvileg már csak ez a hét meg a jövö hét munka, aztán otthoni pihi és a lista pipálgatása jön :-)(elöször jó lenne a listát megírni), mikor is lesz a konferenciád???