szombat, október 22, 2011

ma...

... szinte teljesen keresztülszeltem Magyarországot kevesebb, mint 7 óra alatt (vonattal), aztán még álltam 20 percet a zuhogó esőben a helyi buszjáratra várva...
... nem is emlékszem, mikor voltam utoljára olyan kongresszuson (ezt a mostanit leszámítva), amikor nem kellett sem posztert védeni, sem előadni, ezért a tegnap esti vacsorán voltam eddigi konferenciai pályafutásom alatt első alkalommal igazán felszabadult, végigehettem a teljes menüsort, ihattam bort (és előtte egy kis birsalmapálinkát :) ) és még a táncparkettre is eljutottam és igenis éjjel 1-kor mentem csak lefeküdni. :)
... és pár emberrel igazán jókat beszélgettem, és még az előadások is jók és hasznosak voltak...

... igazán nem bánnám, ha minden hónapban lenne az utóbbi 2,5 naphoz hasonló megmozdulás. :)

... és ha holnap még ügyelni sem kellene...

1 megjegyzés:

Süni írta...

szívből örülök, hogy ilyen jó hétvégéd volt! :)