péntek, június 24, 2011

most épp...

... itt vagyok tudományos ismereteim bővítése céljából - aminek egyébként az első nap alapján ez a kurzus nagyonis megfelel. A vacsorához fogyasztott nagyon finom vörösbor után még egy Londonban élő dán és egy németországi kolléganővel is egész jól elbeszélgettem angolul, és jelenleg még a vasárnapi előadásom miatt sem aggódok...

... lehet, hogy megúszom a stresszt, ha esténként végigkóstolom a toszkán borokat...? :)

... a vacsoráról csak annyit, hogy pezsgővel kezdtük, többfajta olasz előétellel folytattuk, volt egy kis "pasta", egy kis nyershús krumpli- és zöldségkörettel (a húsnak a külső részét, ami kicsit meg volt sülve, megettem a körettel, szóval éhen nem maradtam :) ), majd levezetésnek vaníliafagylalt volt erdei gyümölcsökkel és édes pezsgővel... ezek az olaszok nagyon tudnak élni... :)

3 megjegyzés:

Odrayy írta...

Bálint is kedveli nagyon emiatt őket:-)

Josesan77 írta...

Jó kikapcsolódást és sikeres előadást!

Cserebogi írta...

az előadáson vasárnap átestem, a kurzusnak is vége, épp szedem össze az erőmet, hogy elmeséljem életem eddigi legjobb kurzusát, de a vége mindig az lesz, hogy helyette inkább a következő projekten dolgozom, vagy alszom egyet délután - ma pl. mindkettőt. :) most ébredtem. :)