péntek, június 20, 2008

Borkóstolásról pedig...

... egy darabig szó se essék... valamint sör, pálinka és egyéb hidroxil-csoportot tartalmazó italokról... bár ez utóbbit tegnap nem ittam, de az első kettő így is épp eléggé meghatározta a mai nap hangulatát. Egyébként kellemesen telt a tegnapi nap, a munkahelyem fennállásának bizonyos számú évfordulóját ünnepeltük, nem volt túl kerek szám, de azért megadtuk a módját, buszoztunk, házilag nevelt szárnyasokat (tyúk, kacsa, liba) ettünk, és igazi borpincéből hozott bort ittunk... nem is keveset. :) És ezek után még egy hobbiból-borász is próbálta bővíteni a borkultúránkat, mélyen a föld alatt, egy 10 fokos pincében... Az enyémet elég kevés sikerrel, ugyanis három mondat után elvesztettem a fonalat, és már csak arra tudtam koncentrálni, hogy mikor kapunk már annyi fajta vörösbor után végre egy kis fehéret is... mert én alapvetően fehérpárti vagyok. :) Legközelebb remélem, hogy Tokajt vesszük célba... ha egyáltalán a "legközelebb" engem még itt talál...

Ez a hétvége pedig kicsit korábban fog elkezdődni a megszokottnál, ugyanis egész nap egy puha párna és az ágyam lebegett a szemem előtt, ideje gyakorlatba is ültetni ezeket az álmodozásokat... :)

Nincsenek megjegyzések: