csütörtök, szeptember 27, 2007

Kihasználom az alkalmat...

... hogy egyedül maradtam a padlásszobában, átmeneti szobatársam hazament aludni (amit egyébként én is kiváló ötletnek tartanék, ha nem kellene este 8-kor egy papírt kézbesítenem és mellesleg még pár orát dolgoznom), bekukkantok a blogokra, többek között az enyémre is, megállapítom, hogy ha a sajátomba nem írok, akkor más sem teszi (kivéve kedves kommentálóimat, akiknek hála párszor az a meglepő érzésem támad, hogy léteznek olyan emberi lények, akiket érdekel a pötyögésem), pedig néha olyan jó lenne kicsit átadni az életemet valaki másnak, pedálozzon pár kört helyettem, ameddig én szusszanok egyet, befejezem a Benedek István könyvet, amit oly régen olvasok, elmúlik a mellkasi szorító érzés, ami néha teljesen váratlanul tör rám és elkísér egész nap, felfedezem, hogy itteni környezetem is tele van apró meglepetésekkel, kiülök a kuckó2.0-ban az erkélyre - miután végre elraktam az ott tornyosuló, jelenleg még feleslegesnek tűnő dolgaimat- és csak bámulom az egyre lejjebb araszoló napot, a galambokat a szökőkút tetején, az almát áruló idős nénit, a hegyeket a távolban, és végre megint azt hiszem (talán tévesen), hogy némileg én is befolyásolom a saját sorsomat...

(... kezd érthetővé válni az egyik munkatársam megjegyzése, hogy hajlamos vagyok nyakatekert mondatokat írni... ha most még valami hasznos információt is megpróbáltam volna ebbe belecsempészni, akkor teljes lenne a káosz... vagy már így is az...? :) )

3 megjegyzés:

Betond írta...

Volt benne hasznos info, meg szep hangulat leiras, meg a vagyaid. Es ha valaki hasonlosagot erez, szimpatikus is vagy neki.
A mellkasi szorito erzes tobbnyire stresszes eredetu, okozhatja reflux (gyomorsav), de gerinc becsipodes is, es lehet mindenfele ok nelkul is. Gyogyszerrel elmulik, de jobb megkeresni az okat.

Éosz írta...

Nos, ha már orvos vagy, cserebogi, akkor tessék elsősorban saját magadat meggyógyítani:-))))

Cserebogi írta...

Köztudott, hogy az orvosok a legrosszabb betegek, és ők mennek legutoljára orvoshoz...:) Tehát minden adott, hogy kicsit hanyagoljam még a problémát. Egyébként nagy valószínűséggel egy teljes agymosás és közvetlenül utána 4 hét netmentes vakáció hegyi túrával és sízéssel összekötve jó időre megszüntetné a panaszokat, erre viszont egyelőre nem látok túl sok esélyt... bár tudja a szösz, az agymosást annyira nem is hiányolom, bármennyire is hihetetlenül hangzik, de szeretem a munkámat...:)